Predplatená technická podpora

Predplatená technická podpora predstavuje ekonomicky výhodnejšie riešenie pre získanie neobmedzenej technickej podpory. Na rozdiel od predplatiteľského servisu je predplatená technická podpora dodávaná a realizovaná iba našou spoločnosťou. Z tohto dôvodu tiež nemôže predplatená technická podpora ponúknuť upgrady, aktualizácie (servis packy), požiadavky na vylepšenie alebo prístup do internetových portálov.

Predplatená technická podpora je (podobne ako predplatiteľský servis) časovo obmedzená služba. Jej trvanie je vždy dvanásť mesiacov a je možné ju kedykoľvek a za rovnakých podmienok zakúpiť, prerušiť alebo predĺžiť bez ďalších poplatkov.

Získať upgrade vášho produktu na novú verziu, všetky aktualizácie, technickú podporu s maximálnou prioritou a ďalšie služby a zľavy je možné pomocou programu predplatiteľský servis.

Po celú dobu trvania predplatenej podpory môžete využívať nasledujúce výhody:

Technická podpora

Predplatená technická podpora vám dáva možnosť prioritne využiť technickú podporu, ktorú zabezpečuje naše oddelenie technickej podpory – živú podporu (telefonicky, vzdialená plocha, mail, atď.) aj online podporu (online formulár na stránke technickej podpory, mail).

Výhodná cena

Predplatená technická podpora ponúka veľmi výhodnú cenu, ktorá najmä u väčšieho počtu licencií predstavuje len zlomok ceny predplatiteľského servisu.

Zľavy a ďalšie služby

Ďalšie služby ako školenie, konzultácie, atď. sú na rozdiel od technickej podpory poskytované už za cenníkové ceny. Vďaka predplatenej technickej podpore však z týchto služieb získate 20% zľavu.

Prednosť riešenia problémov

Dotazy, problémy a požiadavky zákazníkov s predplatenou technickou podporov sú riešené s maximálnou prioritou.